به وبلاگ تخصصی حقوقی احج خوش امدید.احج مخفف انجمن حقوقدانان جوان میباشد و معنای خاص دیگری ندارد وبلاگ احج به بررسی و تحلیل آخرین اخبار و مطالب و ارائه مقالات حقوقی از اساتید و پژوهشگران حقوقی می پردازد و از نظرات خوانندگان در این زمینه استقبال می نماید که توسط محمد حاجی حسین فارغ التحصیل رشته ی حقوق راه اندازی شده .با تشکر از بازدید شما وبلاگ تخصصی حقوقی احج
وبلاگ تخصصی حقوقی احج
اخبار و روزنامه و مقالات و دانلود نرم افزارهای حقوقی 
قالب وبلاگ
مدیر وبلاگ(محمد حاجی حسینی
اخرین نوشته های وبلاگ احج
سایتها و وبلاگهای حقوقی

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ahaj و آدرس ahaj.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نظر سنجی در مورد عملکرد وبلاگ
قرآن آنلاین




در اين وبلاگ
در كل اينترنت
جام جم آنلاين: سه دزد كه اموال منازل و مغازه‌ها را سرقت مي‌كردند، از سوي پليس آگاهي مشهد دستگير شدند و در بازجويي راز سرقت صندوقچه طلا و جواهرات قديمي را نيز فاش كردند.

به گزارش «جام‌جم»، اوايل فروردين اعضاي خانواده‌اي نيمه شب هنگام بازگشت به خانه‌شان مشاهده كردند، قفل در آپارتمان تخريب و مقاديري پول و صندوقچه طلا و جواهرات قديمي‌شان به سرقت رفته است.

مرد صاحبخانه با مركز فوريت‌هاي پليسي 110 مشهد تماس گرفت و موضوع را خبر داد.

ماموران كلانتري با حضور در محل سرقت احتمال دادند سارقان كه به طرز ماهرانه‌اي اموال را دزديده‌اند، از افراد سابقه‌دار باشند.

در مرحله اول تحقيق از شاكي آغاز و معلوم شد، طلا و جواهرات به سرقت رفته از اجداد همسرش نسل به نسل به مادر همسرش و سپس به همسرش رسيده است.

‌ سرقت طلا و جواهرات قديمي

در مرحله بعد مشخص شد، طلا و جواهرات قديمي از سوي مرد شاكي و همسرش در صندوق امانات يكي از بانك‌ها نگهداري مي‌شده و همسرش فقط در ايام عيد آنها را از بانك تحويل مي‌گرفته و پس از چند روز دوباره به صندوق امانات بانك برمي‌گردانده است.

در پي شكايت اين مرد و با تشكيل پرونده قضايي، تحقيقات پليسي براي شناسايي و دستگيري سارقان مرموز آغاز شد.

در ادامه تحقيقات افراد ديگري نيز با حضور در مركز پليس، شكايت‌هاي مشابهي را مطرح كردند.

‌ شكايت‌ها يكي پس از ديگري

با جمع‌بندي اين اطلاعات و در تحقيقات از همسايه‌هاي شاكيان معلوم شد، آنها يك مرد جوان را پيش از سرقت از منازل در حال پرسه زدن در كوچه و خيابان مشاهده كرده‌اند.

تصاوير رايانه‌اي به دست آمده از اين مرد غريبه نيز با هم مطابقت داشت.

به اين ترتيب با بررسي آلبوم مجرمان سابقه‌دار پليس آگاهي مشهد معلوم شد تصوير رايانه‌اي از متهم تحت تعقيب پليس با يك دزد حرفه‌اي مطابقت دارد.

‌ دستگيري دزد حرفه‌اي در آرايشگاه

در اين مرحله ماموران پاتوق اين متهم را كه يك آرايشگاه مردانه بود، شناسايي و چند روز پيش وي را دستگير كردند.

متهم با انتقال به پليس آگاهي در بازجويي گفت: مدتي پيش در پي آزادي از زندان و آشنايي با 2 مرد سارق، تصميم به سرقت گرفتيم.

‌ اعتراف به دزدي‌هاي سريالي

متهم به سرقت با اشاره به نحوه دزدي‌هايشان گفت: ابتدا با جعل عنوان مامور اداره برق و گاز به در منازل مردم در محله‌هاي مختلف مشهد مي‌رفتيم و وقتي متوجه مي‌شديم كسي در منزل حضور ندارد، ساعاتي بعد با تخريب قفل در پول، طلا و اموال قيمتي را دزديده و متواري مي‌شديم.

متهم اضافه كرد: در جريان يكي از سرقت‌ها از يك خانه مقاديري پول و يك صندوقچه حاوي طلا و جواهرات قديمي دزديديم.

وي يادآور شد: علاوه بر اين سرقت‌هاي سريالي، اموال چند مغازه را دزديده‌ايم. اموال دزدي، طلا و جواهرات قديمي را نيز به مالخر مي‌فروختيم و پول‌ها را ميان يكديگر تقسيم مي‌كرديم.

در پي اعتراف متهم، دو همدست فراري او دستگير شدند و گفته‌هاي وي را مبني بر سرقت‌هاي سريالي از منازل و مغازه‌ها تاييد كردند.

بنابراين گزارش، خريدار اموال مسروقه نيز دستگير و بخشي از اموال دزديده شده و صندوقچه طلا و جواهرات يكي از شاكيان در محل اختفاي او كشف و ضبط شد. متهمان با قرار قانوني روانه زندان شدند. تحقيقات تكميلي از آنها ادامه دارد.

 


[ چهار شنبه 30 فروردين 1391برچسب:, ] [ 17:22 ] [ محمد حاجی حسین ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

وبلاگ احج (انجمن حقوقدانان جوان ) به بررسی و تحلیل آخرین اخبار و مطالب و ارائه مقالات حقوقی از اساتید و پژوهشگران حقوقی می پردازد و از نظرات خوانندگان در این زمینه استقبال می نماید که توسط محمد حاجی حسین فارغ التحصیل رشته ی حقوق راه اندازی شده و این وبلاگ طبق قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند. با تشکر از انتخاب شما
موضوعات وب
لینک های مفید

سایت مجلس شورای اسلامی

امکانات وب
حق بالاتر از قانون است(ضرب المثل روسی

ابزار هدایت به بالای صفحه

با تشکر از بازدید شما. موفق باشید